Husgrupper

Annenhver uke, vanligvis torsdager, møtes mange med relasjon til Pinsekirken, rundt i hjemmene. Vi kaller det husgrupper. Alle interesserte som ønsker det, kan bli med i en av Pinsekirkens husgrupper.
Tema i husgruppene er mye opp til gruppa selv å bestemme, men Lederskapet kommer med jevnlige anbefalinger om aktuelle temaer eller studieopplegg.
En vanlig husgruppekveld består av et enkelt måltid, en liten studie, samtale og bønn. Husgruppene er ment å være livsnære og relasjonsbyggende, og føre til åndelig vekst.
En av husgruppene passer for unge voksne, altså ca 20 til 30 år. Ellers består de fleste gruppene av mange forskjellige mennesker med ulik bakgrunn og livssituasjon.
Vurderer du å bli med, ta gjerne kontakt med husgruppekoordinator Arild Skavern på mobil 97723955 eller på post@pinsekirkenelverum.no