Tilrettelagt for barnefamilier

Gudstjenestene i Pinsekirken er fra i høst blitt ytterligere tilrettelagt for barnefamilier. Tidspunktet er flyttet fra kl 17 til kl 12:12, da de fleste barn er mer våkne og opplagte. Våre barneledere ordner til i Pinderudstua (spisesalen) slik at de minste barna kan leke og tegne der. Foreldre og andre barnepassere kan samtidig høre lydoverføring fra salen, slik at det går an å få med seg talen, om man ønsker det. Det er kjøpt inn stellebord for bleieskift, så her skulle det ligge til rette for hele familien.

Annenhver søndag er det Jesus Kidz under talen i gudstjenesten. Det vil si at barna får sitt eget opplegg med "søndagsskole" i Pinderudstua, ledet av våre erfarne barneledere. De søndagene det ikke er Jesus Kidz, har vi et "barnas innslag" i selve gudstjenesten.

Vår visjon er at alle generasjoner skal komme, bli sett, og trives i Pinsekirken.