Et ungdommelig miljø 13 år +

Connect er "ungdomsarbeidet" i Pinsekirken. Mandager er det Connect bibel. her er det fokus på undervisning om bibelen. På fredager kommer det ungdom i alle aldre for å ha det moro sammen! Det er et variert program og ingen fredager er like... Alle samlinger starter kl. 19.30 hvis ikke annen beskjed er gitt. En typisk Connect består av en hovedaktivitet (konkurransekveld, bowling, bad taste party, fear factor, paintball etc), en kort andakt (kloke ord om Gud) og kiosksalg.

Connect drives av ungdom - for ungdom!
For mer info se Facebook gruppen connect . Medlemmer på denne siden får invitasjoner og informasjon fra uke til uke.